BNP Radulescu

L – J: 8:30 – 18:30, V: 8:30 – 14:30
Str. Străbună nr. 3, parter, ap. 1, sector 1, Bucuresti

Contracte autentificate

  • Contract de comodat auto / imobil;
  • Promisiuni bilaterale de vânzare cumparare (Antecontracte);
  • Contract de vânzare-cumpărare;
  • Contract de garantie reala imobiliară /mobiliară (ipotecă sau gaj);
  • Contract de donatie;
  • Contract de rentă viageră/ întreținere;
  • Contract de schimb imobiliar;
  • Contract de partaj etc.

Contracte de comodat

Comodatul  este contractul cu titlu gratuit prin care o parte, numită comodant, transmite un bun mobil sau imobil celeilalte părţi, numite comodatar, pentru a se folosi de acest bun, cu obligaţia de a-l restitui după un anumit timp.

Antecontracte de vânzare-cumpărare

Antecontractul este promisiunea bilaterală de a vinde și de a cumpăra, prin care ambele părți se obligă să încheie la termenul stabilit, contractul de vânzare.

Acte necesare pentru autentificarea antecontractelor (promisiunilor) de vânzare-cumpărare:

  • Actele de identitate ale promitenților-vânzători/promitenților-cumpărători;
  • Certificate de căsătorie ale promitenților-vânzători/promitenților-cumpărători;
  • Numărul de identificare fiscal (NIF) pentru cetățenii străini;
  • Actul de proprietate al imobilului și încheierea de intabulare;
  • Dovada de achitare integrală a prețului bunului;
  • Cadastru si intabulare a imobilului;
  • Actele din istoricul proprietății (copie);
  • Extras de carte funciară pentru informare.

În cazul promitenților-vânzători/promitenților-cumpărători, persoane juridice sunt necesare:

  • Act de identitate reprezentant legal;
  • Ultimul act constitutiv al societății;
  • Certificatul de înmatriculare al societății;
  • Certificat constatator de dată recentă (nu mai vechi de 30 zile);
  • Decizia Asociatului Unic/Hotărârea Adunării Generale a Asociaților cu privire la încheierea antecontractului/contractului, prețul tranzacției, modalitatea de plată, împuternicirea reprezentantului legal pentru semnarea antecontractului/contractului de vânzare.

Contracte de vânzare

Vânzarea este contractul prin care vânzătorul transmite cumpărătorului proprietatea unui bun, în schimbul unui preț.

Acte necesare pentru autentificarea contractelor de vânzare-cumpărare:

  • Actele de identitate ale vânzătorilor/cumpărătorilor;
  • Certificate de căsătorie ale vânzătorilor/cumpărătorilor;
  • Numărul de identificare fiscală pentru cetățenii străini.
  • În cazul vânzătorilor/cumpărătorilor, persoane juridice sunt necesare:
    • Act de identitate reprezentant legal;
    • Ultimul act constitutiv al societății;
    • Certificatul de înmatriculare al societății;
    • Certificat constatator de dată recentă (nu mai vechi de 30 zile);
    • Decizia Asociatului Unic/Hotărârea Adunării Generale a Asociaților cu privire la încheierea contractului, prețul tranzacției, modalitatea de plată, împuternicirea reprezentantului legal pentru semnarea contractului de vânzare.
  • Actul de proprietate al imobilului și încheierea de intabulare (în original);
  • Dovada de achitare integrală a prețului bunului imobil;
  • Documentația cadastrală a imobilului;
  • Actele din istoricul proprietății (copie);
  • Extras de carte funciară pentru autentificare;
  • Certificat de performanță energetică a clădirii.;
  • Certificate de atestare fiscală pentru fiecare coproprietar separat din care să rezulte că nu există obligații fiscale restante. Certificatul de atestare fiscală pentru imobile se eliberează de Direcția de Impozite și Taxe Locale pe raza careia se afla imobilul și este valabil 30 de zile de la data emiterii;
  • Adeverința de la Asociația de Proprietari, semnată de Președintele și Administratorul blocului, cu numele si prenumele lor în clar. Adeverința atestă dacă proprietarul/proprietarii au toate cotele de întreținere achitate la zi;
  • Facturi de utilitati si dovada achitarii acestora;
  • Polița de Asigurare obligatorie PAD.

Contracte de ipotecă

Ipoteca este o garanție reală care presupune afectarea unui bun mobil/imobil garantării unei obligații.

Acte necesare pentru autentificarea contractelor de ipotecă:

  • Actele de identitate ale proprietarilor;
  • Certificat de căsătorie;
  • Numărul de identificare fiscală pentru cetățenii străini;
  • Actul de proprietate al imobilului;
  • Cadastru și încheierea de intabulare;
  • Dovada de achitare integrală a prețului bunului imobil;
  • Actele din istoricul proprietății (copie);
  • Extras de carte funciară pentru autentificare;
  • Certificate de atestare fiscală pentru fiecare coproprietar separat din care să rezulte că nu există obligații fiscale restante. Certificatul de atestare fiscală pentru imobile se eliberează de Direcția de Impozite și Taxe Locale pe raza careia se afla imobilul și este valabil 30 de zile de la data emiterii;
  • Acte necesare din partea băncii creditoare:
  • Act de identitate reprezentant bancă;
  • Procură dată reprezentantului băncii pentru încheierea contractului de ipotecă;
  • Contractul de credit bancă;
  • Contract de garantare încheiat cu FNGCIMM daca imobilul este achizitionat prin programul ,,Prima casa”.

În cazul proprietarilor persoane juridice sunt necesare:

  • Act de identitate reprezentant legal;
  • Ultimul act constitutiv al societății;
  • Certificatul de înmatriculare al societății;
  • Certificat constatator de dată recentă (nu mai vechi de 30 zile);
  • Decizia Asociatului Unic/Hotărârea Adunării Generale a Asociaților cu privire la încheierea contractului, valoarea garanției, împuternicirea reprezentantului legal pentru semnarea contractului de ipotecă.
  • Orice alte acte solicitate de notarul public instrumentator și relevante pentru solicitarea părților, în conformitate cu prevederile legale în vigoare la data semnării actului juridic.

Contracte de donație

Donația este actul juridic prin care o persoană (donator) dispune cu titlu gratuit de bunurile sale, în tot sau în parte, în favoarea unei alte persoane (donatar).

Acte necesare pentru autentificarea contractului de donație:

  • Actele de identitate ale donatorilor/donatarilor;
  • Certificate de căsătorie și de naștere ale donatorilor/donatarilor;
  • Numărul de identificare fiscală pentru cetățenii străini;
  • Actul de proprietate al imobilului și încheierea de intabulare (în original);
  • Documentația cadastrală a imobilului;
  • Actele din istoricul proprietății;
  • Extras de carte funciară pentru autentificare;
  • Certificat de performanță energetică a clădirii.;
  • Certificate de atestare fiscală pentru fiecare coproprietar separat din care să rezulte că nu există obligații fiscale restante. Certificatul de atestare fiscală pentru imobile se eliberează de Direcția de Impozite și Taxe Locale pe raza careia se afla imobilul și este valabil 30 de zile de la data emiterii;
  • Adeverința de la Asociația de Proprietari, semnată de Președintele și Administratorul blocului, cu numele si prenumele lor în clar. Adeverința atestă dacă proprietarul/proprietarii au toate cotele de întreținere achitate la zi;
  • Dovada de plată a ultimelor facturi de la utilități și facturile aferente acestora;
  • Polița de Asigurare obligatorie PAD;
  • Orice alte acte solicitate de notarul public instrumentator și relevante pentru solicitarea părților, în conformitate cu prevederile legale în vigoare la data semnării actului juridic.

Date de contact